Carregant…

6è sopar Llenties solidàries

Ajuda'ns a construir el nou Centre Sant Jaume!
INSCRIPCIONS

Premsa

Per a més informació, contacteu amb l’equip de comunicació del Centre Sant Jaume:
comunicacio@fundaciocarlesblanch.org

Llenties Solidàries contra l’absentisme

El proper dijous 28 de març se celebrarà a l’escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi la setena edició del sopar Llenties Solidàries, organitzat pel Centre Sant Jaume de la Fundació Carles Blanch. L’àpat comunitari estarà precedit per una eucaristia i una presentació dels diversos projectes que es duen a terme al territori de Badalona Sud des de l’entitat socioeducativa.

Infografia dels 20 anys d’història del Centre Sant Jaume

El Centre Sant Jaume es va constituir formalment el 1997 com a entitat socioeducativa al barri de Gorg, a Badalona. La llavor del projecte, però, la trobem a la celebració del centenari de l’escola a Sarrià. Aquesta infografia mostra l’evolució de l’entitat i en projecta el seu creixement. L’any 2019 s’ha previst un nou edifici per arribar a més persones i oferir un millor servei.

Llenties per trencar el cercle de l’exclusió a Badalona

Aquest dijous se celebrarà una nova edició del sopar ‘Llenties Solidàries’ a l’escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, que coincideix aquesta vegada amb la celebració del 120 aniversari de l’escola. Aquest sopar solidari, que arriba a la quarta edició, s’organitza a benefici de les activitats del Centre Sant Jaume de la Fundació Carles Blanch i serveix també per donar a conèixer les seves activitats i sensibilitzar sobre la situació de la infància.

Sarrià torna a sopar llenties pel centre Sant Jaume de Badalona

Aquest dijous tindrà lloc una nova edició del sopar Llenties Solidàries a l’escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi. Es tracta de la iniciativa que visibilitza com dues institucions separades en el territori mantenen viu el seu vincle inicial. Tots els beneficis del sopar es destinaran íntegrament a finançar els projectes del Centre Sant Jaume de la Fundació Carles Blanch, que des del barri de Gorg de Badalona atén infància en risc.