Carregant…

6è sopar Llenties solidàries

Ajuda'ns a construir el nou Centre Sant Jaume!
INSCRIPCIONS

Premsa

Per a més informació, contacteu amb l’equip de comunicació del Centre Sant Jaume:
comunicacio@fundaciocarlesblanch.org

8è Sopar Llenties Solidàries per garantir les rutines bàsiques d’infants i joves

Febrer de 2020, Estris.cat

Ja estan obertes les inscripcions pel 8è Sopar Llenties Solidàries a benefici del Centre Sant Jaume, que treballa per a l’educació integral d’infants, joves i famílies de Badalona en situació d’alta vulnerabilitat. Cada tarda, 40 infants i joves de la ciutat en risc d’exclusió social assisteixen al Centre Obert del Centre Sant Jaume buscant rutines de joc, estudi, alimentació i activitat física que no tenen garantides a casa seva.

Sopar solidari per donar suport al Centre Sant Jaume de Badalona

Febrer de 2020, Jesuites.net

El menú és ben senzill. I la causa, molt noble. Vine a sopar llenties solidàries i suma’t al projecte del Centre Sant Jaume de Badalona! L’entitat, arrelada al barri de Gorg, vol créixer per a oferir un millor servei a les noves necessitats socioeducatives detectades al sud de Badalona. Amb la teva participació al sopar col·labores a fer possible la missió del Centre Sant Jaume.

Sopar de Llenties Solidàries, a Badalona

Febrer de 2020, Catalunya Religió

El 8è Sopar de Llenties Solidàries serà el dijous 5 de març a les 21:00 i l’Eucaristia començarà a les 20:15. Recorda que tots els beneficis es destinaran al Centre Sant Jaume. No et quedis sense el teu plat i ajuda’ns a seguir donant resposta a les necessitats dels infants, joves i famílies de Badalona en risc d’exclusió social.

El Centre Sant Jaume obre les inscripcions al 8è Sopar Llenties Solidàries

Febrer de 2020, Flama

El Centre Sant Jaume ja ha obert les inscripcions al 8è Sopar Llenties Solidàries a benefici de l’entitat. Serà el dijous 5 de març a les 21.00 a l’Escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi i aquelles persones que ho desitgin podran assistir a l’eucaristia que se celebrarà a les 20.15 a la capella de l’escola.

Llenties Solidàries contra l’absentisme

El proper dijous 28 de març se celebrarà a l’escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi la setena edició del sopar Llenties Solidàries, organitzat pel Centre Sant Jaume de la Fundació Carles Blanch. L’àpat comunitari estarà precedit per una eucaristia i una presentació dels diversos projectes que es duen a terme al territori de Badalona Sud des de l’entitat socioeducativa.

Infografia dels 20 anys d’història del Centre Sant Jaume

El Centre Sant Jaume es va constituir formalment el 1997 com a entitat socioeducativa al barri de Gorg, a Badalona. La llavor del projecte, però, la trobem a la celebració del centenari de l’escola a Sarrià. Aquesta infografia mostra l’evolució de l’entitat i en projecta el seu creixement. L’any 2019 s’ha previst un nou edifici per arribar a més persones i oferir un millor servei.

Llenties per trencar el cercle de l’exclusió a Badalona

Aquest dijous se celebrarà una nova edició del sopar ‘Llenties Solidàries’ a l’escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, que coincideix aquesta vegada amb la celebració del 120 aniversari de l’escola. Aquest sopar solidari, que arriba a la quarta edició, s’organitza a benefici de les activitats del Centre Sant Jaume de la Fundació Carles Blanch i serveix també per donar a conèixer les seves activitats i sensibilitzar sobre la situació de la infància.

Sarrià torna a sopar llenties pel centre Sant Jaume de Badalona

Aquest dijous tindrà lloc una nova edició del sopar Llenties Solidàries a l’escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi. Es tracta de la iniciativa que visibilitza com dues institucions separades en el territori mantenen viu el seu vincle inicial. Tots els beneficis del sopar es destinaran íntegrament a finançar els projectes del Centre Sant Jaume de la Fundació Carles Blanch, que des del barri de Gorg de Badalona atén infància en risc.